Isnin, 7 September 2009


'saya,,selaku pemegang mohor besar raja2.......mengishtharkan bahawasenye anak bulan ramadhan telah selamat dilahirkan.... oleh itu puasa akan jatuh tergolek pada hari esok' he3....

welkam back ramadhan..... tahun ni,,aku masih sempat berada dalam bulan yang penuh rahmat dan pengampunan ni.... alhamdulillah....bercakap sal pose or nama saintifiknya ramadhan,,memang sentiasa menginsafkan aku........ aku ada kat utp ni pun aku percaya sebab berkat ramadhan~studi bulan pose ~he2.... bulan pose ni juge selalu wat aku rase nak tergelak bile teringatkan memori pose... ~cewah~ banyak tol kenangan2 manis+pahit bulan pose ni... nak2 mase zaman muda2 dulu..he3

honestly speaking, aku lagi exited time pose daripada raye.... ntah la nape.. mls nak elaborate.... berbalik kepada kenangan ramadhan,, aku betul2 rindu zaman pose kat rumah dan skolah. pose kat rumah yang amat sweet+ pose kat skolah yang nakal...he3... kalau kat rumah, mase pose aku akan jadi kakak yang berdedikasi(ye la tu) dengan kejut adik2, tolong mak masak lauk dan kuih muih dengan muke innocent.. ye la,, balik rumah sekali sekale... rajin gile babeh r..~ sekali sekale perasan rajin
kalau kat sekolah plak automatik bertukar mode nakal...he3... bile time nak buke pose( balik dari tadarus yang wajib) memang pecut 4x100 smpai dewan makan ngan kawan...meja kiteorg da book awal2~siap tulis name besar2 atas meja.. he2,maklum la takut meja x cukup mase berbuka~, time nak solat terawikh(yg juga wajib) pun kelakar... selalu g lewat dengan maiza...~start pecut lagi~ sampai surau mula la berebut2 nak duk bawah kipas....he2..beza ngan kat utp,,terawikh dalam aircon...~sejuk gile~dulu selalu gak cari alasan x g terawikh.... bilik dah jadi surau tempat ramai2 berkumpul berjemaah maen mesej,bace komik dan laen2.. adess.... mase prep malam lak dengan muke x bersalah g tawaf skolah ,melawat kawan kelas laen, dating(pose2 pn dating,esh3) dan sebagainya..ahak.. tak puas g round skolah mase prep,g pulak round kawasan asrama n skolah waktu malam2 bute.(ingt skolah tu shopping complex ke pe).. pernah gak terkantoi dengan cikgu fizi sekali tu..~kene rotan..huhu..~ sepatutnya kan pas kul 11 da xley kua pagar asrama.. tapi aku n kwn2 aku sememangnya degil yang amat...(nak g smyg tahajud kat surau skolah jugak)~ye ke?~HE3 .. selalu gak maen mercun dan bunga api dulu,,,he2.... sampai kene kejar ngan pok guard...hik3... tapi naseb baek kiteorg sumenye pelari pecut negara,...~tu la umu, aku da kate jangan baling kat pondok jaga,tapi mu degil~ bulan pose juge terkenal sebagai bulan fly...ye la,,fly balik rumah je pon... xpun fly g bazar... bkn fly g clubbing pun.... hik3... banyak g la kerenah bulan pose yang macam2...x msuk g time sahur,study malam sambil wat air milo kat dwn makan,ambil angin kat tangki air,sekolah,nyanyi lagu raye dan sebagainye......he2....kalo x lagi panjang cite.. malas da aku nak cite... nak g kelas lak t....

ok la,,persoalannya disini,,adakah sume tu akan berulang? ~soalan skema~ ntah la
...anyway,, semoga ramadhan kali ni akan lebih baik dari sebelumnye.... cite2 nakal zaman skolah tu xyah la berulang...he2...insaf sket fathiah!~hurmm,,tapi aku rinduu sgt sume tu~

k, la.... laen kali r cite...till da next post...he3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan