Selasa, 1 Jun 2010

WHAT TIME IS IT?=P

what time is it??
time for HOLIDAYYYY...yeayyyyy
akhirnye aku sampai gk kat rumah aku yang tercinta ni..hehe~
bes giler abis paper awal...yang tambah seronoknye still ade kawan2 n senior2 yang x balik2 g..hehe~
kecian korang ek..sabar2 je la...
ade jugak yang g internship...pun x ley balik rumah gak..huhu~
aku da balik jumaat lepas lagi...sampai2 je dah sabtu pagi....n 11st thing aku wat bile sampai rumah=bumbum atas katil kesayangan..hehe~
x same tau rase tido kat katil UTP ngn katil rumah..nikmat berlainan..haha~
balik2 je adik aku terus kenalkan aku ngn SHAHIR af..aku ni duk U bkn amek tau ngt sal hiburan2 ni...nak2 AF..bkn aku layan sangat...huhu...x kenal pun sape dak ni mule2..
bile da tengok,,terlaikkks lak..hehe
bak kate org terengganu,,"jurus budoknye".ensem,,sore sedap..huhu~
so,,aku TER laikkkss la=p(haishhhhh,,gelenya)


~shahir ~


6 ulasan: