Sabtu, 17 Julai 2010

HOLIDAY!!PART1

hye2=)
me back!
da holidays are almost over....=(
and i already in UTP....
=( one more tym
sacrifiying my precious holidays...n come back early....
=( again n =( again
huhu~

tapi xpe r....aku suke bile aku bz....siyes..=)
btw,,cuti sem kali ni bessss=)
mcm2 gak r aku wat++berfaedah gak r...(';')
selain drp g nengok cte spongebob,ben10&conan,,g usha adik gemok kat tadika muzakkir,,tido
& membuang mase,,,aku ade gak yg bes macam:-

1.ari 1st cuti jer teros g jenjalan kat jeti lumut ngn ika,roisah,yusaira++nabila hida...seb bek x g
   pangkor...hehe~
   sukeeeeeeee.....sbb tym ni nabila hida datang melawat kteorg kat tronoh ni...++ zulaikha isahak da
   janji nk belanje=)
   likeeeeeeeeeeeee10000000kali=p

~technorita..CEO technorita yg amek pic ni..hehe~

posing yg ntah ape2
  
2.aku sambung lesen kete++moto yg x abes2..at las aku pandai bwk moto...hehehe~
3.projek cupcake...aku belajar wat cupcake ngn maksedare aku=)
  pastu g jual kat bijou bazaar kat solaris ...huhu...seronok sgt dpt tngk mcm2 cupcake yg comel2..
  bentuk ayam pon ade..haha~


~cupcake ayam~

3. student adventerous program.....balik2 je dari KL, wawa ajak g kem ni lak...kat cherating..lagoona villa...huhu..so,aku pun g la ngn kwn2 aku:
wawa,meza,pipah n shamok...bes 2 mmg bes giler...=)
tapi mesti lagi bes kalau sume geng barbiedoll aku tu adee~umu,fatin,pijah,wani~
kem ni ala2 outdoor pnye aktiviti++islamic2 sket laa....sorang2 siap dpt tido dlm kubur lagi tu..hehe~
SIYESS ok..

..BEACH GIRL..

JUNGLE TREKKING~

 tanam sama syamok..=p

......................................TO BE CONTINUED................................

2 ulasan:

  1. fuyyo..pasni dh boleh lupekan beskal,beli motor plak..boleh bawak bos jalan2 haha

    BalasPadam
  2. xley2...kne cari gk beskal tu....xske nek moto..xbes...se g wat mnde nk bwk bos....berat nanang..hehe~

    BalasPadam