Rabu, 4 Mei 2011

tolong belikan saye!


okay..
semalam aku x update
dah x capai target
haaaaaa...
key performance indicator(KPI) kau mesti jatuh merundum semalam fathiah!

tapi takpe...
arini aku nak tulis surat cinta lak..hahaha

to whom it may concern,

tolong belikan saye semua ni boleh?
ni sume mende2 duniawi yang saye idamkan...hahaha
tolong belikan ye....
sekarang!

ini bukan dslr tau...ni coolpix p500
baru comel sket saye nak amek2 gambar nanti..haha



beli satria neo sekali okay?
tak kisah la kaler ape pun
tak kisah la
asalkan satria neo

haaa...saye jugak nak ade stick hockey sendiri...TK 4 lagi..hahaha~
boley bwt maen hoki petang2 kat v5k ni
tak pun bwt pukul orang!
=)

sekian terima kasih

yang benar,

fathiah
okay...yang kat atas ni sume barang2 duniawi yang aku nakkkk sangat sekarang.....ni untuk jangka mase pendek je la okay..(4 mei 2011)
kalo nak yg jangke mase panjang,,,
haisshhhh sampai esok pon x abes cerita..hahaha

haaaaaa,,kat bawah ni pulak makanan yang aku nakkkkkkkkkkkkkk sangat makan sekarang! tolong belikan,masakkan, poskan, carikan untuk aku
lapar ni
nak makan kekkkkkkkkkkkkkkk....nak blueberry cheesecake!
tolong belikan saye plezz

dan

ni jugak

keropok lekor

sangattttttt sedap!


ni lak ikan fevret aku sepanjang zaman....ikan cencaru bakar...memang terbaek!

nak2 bile cicah air asam ...haishhhhhhhh...terliur saye


p/s: sape belikan sume mende ni sekarang, aku kawin dengan beliau!

2 ulasan:

  1. arrggghhh kek mahal! kepok lekor! ikan cencaru!! mahu jugak buleh rumet ^_~ ??

    BalasPadam
  2. maaf rumet....xde org berjaye bg kat sy...so xdpt nk kongsi..haha

    BalasPadam