Isnin, 15 Ogos 2011

checklist saye!

hai kawan2!
setelah dipaksa berkali2  oleh  jiran selang 3 bilik dari bilik saye iaitu anis farhana
yang juge satu2nye peminat setia blog saye,,
 akhirnye
  saye bukak n update blog ni..
sorry lah kawan2 baru2 ni aku buat private blog ni
saje je mengade2 buat private
padahal xdepe yang private pun..hahaha~
sebenarnye aku langgsung x update
ni pun anis yang pakse...ye anis pakse...peminat yang pakse
nasib baik still ingat password blog...nasib baik
okay,
sekali lagi,
peminat aku request aku tulis pasal checklist bakal pakwe aku..haha
ni sume pengaruh cite omputeh beauty and the briefcase yang kiteorang tengok 2 hari lepas
adoyai
ok.. aku kalo nak ade pakwe, nak yang macam ni:

1. bangun awal dan semayang subuh ..so boley la kejut aku yang bangun lambat ni
2.pandai mengemas...............................................kemas..ini penting! x hemsem xpe..asalkan kemas..xserabai
3.ade kerjaya..cewahh....contohnye doktor..=p
4.caring...ini lagi PENTING!
5.tinngi macam asyraf muslim=)
6.hemsem macam asyraf muslim jugak=)

7. ade kete..satria neo pon bole...haha~
8.pandai memasak.. paling kurang masak lauk macam kat nasi lemak kukus al-quds
9.x kedekot dan pemurah dengan sume orang...cam x berkire sangat la...
10.maen basket.....baru nampk cool n smat..haha~
11.berkebolehan untuk teman aku shopping...maksudnye boleh tahan tggu aku shopping n tolong aku pilih baju..haha~
12.pandai membaca doa lepas semayang..ini wajib! sebab adik aku faiz tu pun pandai bace tau..
13.bawak kete laju tapi berhemah...serius aku xley tahan duk dalam kete laki yg bawak slow mcm sipot..rase nak je aku bawak..hahaha~
14.cool macam yamapi..ini ciri paling penting...

15.family man
16.ade common sense...ade nerve...faham x? malas nk explen
17.pandai drp saye dalam segala aspect dan bole lead
18.hurmmm,reti maen gitar!
19.oh lupe...sweet..sweet dan sweet dan sweet
20.n yang paling pentinggg,, bole tahan ngn bau herba bunga tanjung aku jugak


ok..sekian
terima kasih

~checklist saye ade 20 sempena umo dah masuk 20 tahun 11/8 baru ni~

=)

3 ulasan: