Khamis, 23 April 2009

kunci oh kunci....



sedang aku melangkah kuar dari bilik untuk ke kelas tutor BI............dummm!!dgn yakin aku ttup pintu sekaligus kunci .....lalalalala..... dan tibe2....."OMG!! kunci bilik aku tertinggal dlm blik!" lebey kurang camni la tym kunci aku tertinggal mlm tadi....hak3..... ei,,mmg nyanyuk la aku niy....bley plak aku tinggal kunci.....esh3..da la aku duk sorg2 je dlm blik....xde roomate... on da wy jln kaki nk g kls tu,,aku terus kol akak RCSU...p/s stand 4 residential college support unit....huhuhuhu... akak 2 lak suoh aku kol fellow or waden v2... agak mlg nasib aku bile fellowku itu tak angkat2 tepon.... dlm kelas aku da mcm org sewel.... rase cam nak nanges jeee......huhuhuhu.... ingat da xley balik bilik aku yg tersyg mlm ni....sedey la aku.... ades.... da la tym tutor kene discuss drama presentation..... slh satu coursework BI......cam bdk skolah jer....hua3...dak2 laki group aku lak dgn selambenye x siapkan edit skrip lagi....da la nak present minggu depan...geram btl aku.... da la buat muke poyo jer.....muke x besalah....nasib baek ilmu silat x cukup lagi,,,kalo x da lame aku belasah dax2 tu...he3... n then,,after class aku terus g rmh fellow v1....lantak r....encem gk incik fellow ni...name die Juan... orang filipina....he3.....n nasib baik la die nk tlg aku g carikan kunci kat pejabat walaupon patutnye die jage dak2 yg duk kat v1 jer.....huh....lega btl ley msuk bilik.....alhamdulillah.. laen kali aku da xnak wat lagi...siyes2(muke serius)hak3...aku siap nazar lagi kalo dpat kunci aku akn pose.....so,,,aku pose ari ni....huhuhuhuhuhu...sayang kunci bilik aku!

1 ulasan:

  1. tipu....mu kol aku dulumkut pas tau pintu bilik mu terkunci...hahahah

    BalasPadam