Rabu, 22 April 2009

aku yg tatau pape...hua3

huhuhu......sbenarnye,,aku ni baru je nk cube,try,test msuk dunia blogger ni... kire baru nk blajar gk r....jeles nengok owg laen ade blog. cam besh.... so,,aku amt memerlukan tunjuk ajar dari anda2 sume.... huhuhuhu.... ni pon aku maen hentam jer...ha3...try2 sndiri.... hrap2 ade yg sukarela nk ajar2 aku.....huhuhuhuhu.....
adoi,,,, sakit btl dada aku.... semalam belatih silat. da la lame tak datang kelas silat. so, smalam dapat la 'buah-buahan'.yg mencetuskan rase sakit ni sbb tym belatih smalam,,, aku dgn blurrnye lupe nk bkak rantai. so,,,,, ble partner aku tumbuk....... adush..... sakit dowh....bile tmbukan tu kena loket rantaiku itu...huhuhu.. padan muke aku...... aku pon tatau nape aku gatal sgt nk msuk silat...... he3....maklum la aritu tym baru msuk u,,sume mende rase nk try. langsung aku daftar masuk silat. nak jadi srikandi melayu la konon....hua3.... ari ni lak xde kelas... ade satu event yg bername EDX kat UTP.. so, sume lecturer dibatalkan..... amat gembire la aku...hahahaha

2 ulasan:

  1. whoa..tyah masuk silat..
    terer2..t kalah le aku ye??
    xpe2..tunggu la aku masuk u t..
    aku masuk silat ugak..
    wahahaha

    BalasPadam
  2. muahahaha.....kite test taekwando ngn silat mane satu besh

    BalasPadam