Ahad, 17 Mei 2009

huhu.... aku da besar KOT

.....................................masih dlm mood study week..........................




huhuhu.... nga study math ni sbenarnye..... benti jap.... bley gile kalo study non-stop.... hik3... emm,,mlm ni dak2 tech kelas aku mau ajak mkn rmai2 kat v5 cafe.... huhu... meriah n huru hara la v5 cafe mlm niy....hik3.. nantikan kmunculan kami 9 mlm niy...hak3.... cafe kat blok senior tu....lalalalalalalalala...... hurmmm,,, tbe2 baru tringat yg aku tak beli lagi tiket bas... adey... mampos aku... kang x pasal2 aku xley balik coz tiket bas abes..... aku nk tepon la akak jual tiket tu tonite.... huhuhu...... emmm,,,prob hostel aku pon x settle g ni.. taun dpn ntah duk mane la agaknye aku... (sedey).... mau duk v1d!! dkt sket ngn kelas,,, lagipn dak2 batch aku sume duk situ... adey........kalo skolah kan senang... mmg cegu urus sal bilik2 sume ni..... huhuhu..... x yah aku pening2 pale cari bilik....duk u ni mmg mencabar gile r bagi aku..... sabar je la..... dulu time skolah,, salu ngat bergantung pade org.... yela, walaupon duk asrama... rumah dekat... parents salu datang... x pon balik rumah.... kat skolah lak,, aku ade kawan2 yg salu amek berat sal aku.....umu,,yg byak share erti idop pade aku.......maiza n wawa,, yg sentiasa temankan aku....salu tolong mikir masalah aku...... fatin n wani,,yg salu ingatkan aku... sha, pijah n pipah yg sentiasa wat aku x kesunyian...... emmmm,,, skarg aku kene byak berdikari..... aku da besar...hik3... xley sangat nk bergantung pada org......huhu......pape pon,, aku sayang korang sume!!







rindu korang....











p/s- hurmmmm,, betol ke aku da besar ye? musykil betol aku....hik3























1 ulasan: