Isnin, 4 Mei 2009

lalalalalalala




tatau pe nk tulis sbenarnye....hik3.... tatau...tatau.....tatau.....jam da kul 3.46 pagi....tapi kat utp niy still cam baru kul 10 mlm..ahak.. kete2 kat lua masih aktif...bunyik moto masih mnyakitkan tlige aku...manusie2 pon still ade melepak2 kat lua tuh...yg berjiwang2 pon ade...esh3..........awat diorg ta tau nk tido2 lg?hik3.........ades,,,aku nga wat keje math sbenarnye niy.....huhuhu.... saje benti kejap.... lalalalalalalala..... esok kene antar....tp aku masih wat muke selambe yaya....emmm,,, duk kat u ni mmg x same lgsung ngn skolah.....kalo kat skolah duluhomework x penah wat pon.... homework cegu2 yg garang3 giler je baru aku wat...jht btl... apetah lagi keje math or +math... x penah2 aku sentuh...hik3.... aku mmg pmls kat skolah lu... aku ngaku...he3.. skarg da rajin sket....huhuhu... tp bile da melangkah kaki kat u ni,, baru aku rase beban homework,,asigment,,portfolio,,coursework dan bermacam2 term baru yg aku baru tau...hik3...sume tuh kene wat jugak sbb masuk markah dlm coursework... kalo x wat,,,,,ades....abes la pointer aku... x ley dpt dean list... tu la pasal.. mase skolah dlu x penah wat homework..mase prep tido,maen,borak.....rindu lak tym tu...tym skolah2 dulu....wakakaka.....tym kanak2 ku yg pnuh girang gumbira di SMKML

Tiada ulasan:

Catat Ulasan