Sabtu, 24 April 2010

pe maksud baik?

hurmmmm...
"aku nak jadi baik"
tapi pe yg dimaksudkan dgn baik?
cmne baru ley consider org tu baik?
n cukup baik?
hoho~
kalo lam kelas Managerial Organizational Behaviour ni,,,
msti da kne ngn Dr.Alan...hehe~
sbb goal yg tak specific...
"in setting a goal,,u must follow the SMART principle,,specific,measureable,achievable,relevant and have time-limited"~dr.alan ckp la~hoho
tapi,,
camne aku nk jd specific ngn pe yg aku nak
lau tatau pe mksud  'baik' tu
n yg pastinye,,
pe yg aku tau,,
aku nak jd baik!!!!
sape ley aja aku care2 nk jd baik?
sile bwt tutorial~how to be baik~
heeeeeeeeee~

4 ulasan:

  1. owhhh..ape yg aku mengarut ni.......heeeeeeeeee~

    BalasPadam
  2. baik tue org yg xmngganggu org len..hehe

    eh??!
    tol ke?
    hntam sja la labu...huhu

    BalasPadam
  3. ak pown ta pham ngan apew yg ko n dr alan ko 2 mengarut tyah..

    BalasPadam
  4. nk jadi baik ke???meh aku ajar..aku ni tiap2 sem dekan sebab baik..hahahahahhahahah

    BalasPadam