Selasa, 4 Mei 2010

kelab disney malaysia

satu malam kanak2 asrama di bulan pose...

"mlm ni,, xyah g terawikh"~2 bdk pompuan berpakat
"kite lepak2 kat tangga kelas nak"......."nak masuk kelas,,xley bkk lampu..ngeh3"

lpk kat tangge je r sambil teropong anak bulan ramadhan..tibe2.........jeng3

"hoi, bwat pe kat sini? x g terawikh ea?"~kene sergah dri blkg

"laaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

tibe2,,kasut cinderella sorg bdk pompuan terjatuh atau bahase sedap die tercicir..
aisehhhhhhh...malang bangat naseb die...
men kejar2 lak ngn due bdk laki tu...
siap nyorok2 bagai kt kelas..

tibe2
"ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR"~azan da bunyik

"lor,,da azan...tak sempat nak kejar... jom2 solat"~nada baik
"pasni kite lelong kasut cinderella dak2 tuh kat EBAY...wakakakaka"~mke bertukar jd setan

bile dak pempuan due org tu turun n g kat tangge tadi....

"omaigod,,kasut aku!"
"siot punye bdk,,die amek kasut aku...eyt,teman aku carik kasut aku"

carik punye carik.....dari kelas ke kelas...dari toilet pompuan ke toilet laki.....dari satu bangunan ke satu bagunan.....dengan berkaki aym...pegang satu kasut cinderella kat tgn...n kwn die yg sorang g lak,,,
dgn semngt setiakawannye bukak due2 selipar n same2 berkaki ayam ngn kwn die....~punye ler penat die cari~

tapi........
still x jumpe...

dgn muke nak nanges dak tu kate"alaaa...cmne niy...org dah blik surau n start prep dah....pastu xkan aku nak balik asrama camni....jatuh r stendet aku...reputasi aku...saham aku...blaa3"

kawan die lak kate"rilek2...aku teman ko carik..dun wory bebeh.....errrr,,kite g surau r..carik kat belah laki jom"

due bdk pempuan tu pon jalan r ke surau...slow2...ayu2..sampai2 kat surau....dengar suare org wat announcement

"kasut cinderella sape ni??? lelong2!!!"
"muahahahahahaha"
"wakakakakaakakaaka"

"siot,malu gile aku"~dak pempuan tu ckp
"rilek2"~kwn die merilekkan

"eyt,,nak seliper tu! ok la,,aku ngaku aku punye"
"lol,,dak ni yg lari td tu...ni la cinderella yg kite cari..hohoho"~dak2 laki tu kate smbil gelak nak tercabut tekak.
"orait..amek ni cinderella=)
"huahuhuahuahua!!"


"tq ngokngek...eiiiii,,geram aku"
"huh,,lega da ade seliper balik=)"
"SEGAN SIOT ARINI..SAMPAI MATI AKU INGAT" kate due2 dak pempuan tu serentak

demnnnnnnnnnnnnnnn....
aku mengarut lagi kat sini
ni bukan cite cinderella yg betul ye kwn2...
jgn percaye
ni bkn dlm buku cite cinderella yg korang bace kecik2 dulu..
cinderella versi pe ntah...
huhu~

4 ulasan:

  1. ceriter ape sbnrnyer nie????
    x faham la...
    merepek betul tuan blog nie...
    mentang2 la blog nie die punyer...

    BalasPadam
  2. .....ye lah tu.....
    hei,nanti aku nk tulis gak ceriter dlm blog nie...

    BalasPadam
  3. aku rase mcm aku tahu sapa yg jdi 'cinderella' tuh!!wakakaka

    BalasPadam