Ahad, 9 Mei 2010

my name is Kisa..not Princessa...

Hey World!!!my name is Kisa..not Princessa...
ini merupakan kali pertama saya menulis di blog...
selama ini saya hanya membaca blog kawan2 saya&juga orang yang saya x kenal..
saya suka baca blog!(x tanya pun)
bila baca blog,boleh la saya menimba sedikit ilmu disamping memenuhi masa yang sentiase terluang
terdetik di hati...'aku nie bace+kutuk blog org jew..bila nak ada blog sendiri??'
argh...malas la nak buat blog,bukan ade mase nk update pun..
akhirnya keputusan drastik telah dibuat...
baik aku pinjam blog org jew...x yah susah2 nk cari pembaca...
dipendekkan cerita,dengan kemurahan hati princessa,dapat juga saya menulis blog buat julung kalinya
Terima kasih Princessa..semoga roh anda dicucuri rahmat.


oh ya!!!hari ini hari apa ya????
Hari Ahad!!!(dengan semangatnya para pembaca menjawab soalan tadi)
terima kasih para pembaca semua,hari ini mmg hari ahad,tapi hari ini lebih bererti kerana hari ini adalah Hari IBU!!!
yeah!!!ucapan tahniah diucapkan kepada semua ibu diseluruh dunia kerana telah menjadi IBU!!!
semoga semua ibu diseluruh dunia berbahagia pada hari ini bersama anak masing2.
ok...cukup la tu merepek kisa...
saya nk tanya..apa beza ibu kucing dengan ibu orang????(soalan ditujukan kpd pembaca)
beza nya ialah........








ibu kucing berkaki 4,ibu orang berkaki 2..hahhahahahhahhahaaaa(wei kisa!!kenape ketawe,x kelakar la lawak tu)
ok2...maafkan saya kerana membuat lawak yang tidak kelakar.
sebenarnya saya bukan nya nk cerita sgt pasal hari ibu nie.
da byk sgt org cerite kat blog lain...so,pegi la baca sendri di blog lain ya.
apa yang saya nk cerita ialah berkisar kepada soalan tadi..'apa beza ibu kucing dengan ibu orang???'
bezanya ialah.........................
(tiba2 rasa malas nak menaip,post ini akan bersambung jika saya ada kesempatan untuk menyambungnya)
ok la...sampai disini saja untuk hari ini...
akhir kata....
my name is Kisa..not Princessa...

1 ulasan: