Selasa, 19 Oktober 2010

aku punye suke r kan!

puteri,princess,princessa.....

aku memang suke puteri2 ni....huhu~

nape??

erkkk.....sebab

aku suke!

chantek!

suke ati aku la kan.....


dari kecik g aku mmg suke tengok cite katun puteri2 ni....
cinderella,little mermaid...mcm2 lagi laa
pastu minat sgt kumpul sticker puteri2 ni...hehe~
buku cerita la...mcm2....
sampai skolah mnengah pon still minat+suke+suki
still beli g sticker2....tampal kat buku...kat file la..letak kat dlm purse...loker...haha~
obses betul kan...=)
n smpai sekarang pun,,aku suke jgk...
still rase nak naek inflatable princess castle yang ade kat convo fair semalam...
aigoo...comel lah...tapi agak keseganan mau masuk...
semuanya budak2 je yg duk main kt castle tu...hahahahaha=p
malam td aku g convosquare,,dah xdek mende alah tu...
cam xde harapan r nak naek situ


meh aku kenalkan korang ngn puteri2 dalam hidup aku..hehehe~

yg kiri skali snow white...princess aurora yg cte sleeping beauty tu,,princess jasmine aladdin,princess ariel, belle, cinderella<3


dalam banyak2 princess,,aku suke princess ariel....
yang cite little mermaid tu....

chantek kan die ni....
die ni sbnrnye mermaid yg bertukar jadi manusia...huhu~
tym die jln2 kat laut,,die ade nampak kapal karam...
die ade selamatkan org dari kapal tu....prince eric..huuhuuu
pastu fall in love...
ariel ni nak jd manusia la plak pastu....bab nak cari eric...die request kaki ngn bapak die..
tp bapak die x kasik...die ade mtk tolong ngn ursula nenek sihir......tapi ursula tipu die.....die kasik ariel jadi manusie tp die curik suare ariel..
eric x cam muke ariel.....tapi die cam suare....so,,die x kenal la ariel tym tu.... ursula pon nyamar jadi ariel n nak g kawen ngn eric..die gune suare ariel yg die curik tu... tapi last skali,,ayah ariel dtg tolong ngn kuase sakti bagai..hehe~
ariel pun dapat balik suare die....eric pon cam la si ariel ni....diorg kawen...hepi ending r=p

walaupon cite ni ngarut,,aku suke jgk ariel ni..haha~
die cantik,baik,suke tolong kawan2 die,x senang giv up n degil.....

*baru2 ni aku jumpe puteri2 muslimah melayu yang comel
~Puteri Humaira n Puteri Arabella ~

5 ulasan:

  1. citer beauty and the best xnk explen gak ke???aku tu,..hahah

    BalasPadam
  2. tyah si ariel 5 ihsan..
    huhu..

    BalasPadam
  3. haha~
    pasni aku wat post sal belle beauty n the beast ngn sang kelembai!

    BalasPadam
  4. waniey:pandai!10 markah untuk anda!bile la nk jd chantek cm ariel..haha

    BalasPadam