Rabu, 20 Oktober 2010

cita2 aku=p

tym aku kecik2.....tym aku duk kat UTM skudai.....tym aku baru skolah tadika 5 tahun....tym aku baru belajar nek beskal tayar due......tym tu,,aku baru terfikir pe yang aku nak jadi bile aku besar nanti...huhu~
tu pun lepas kawan aku,fina ngn abg die,,apis tanye..."fathiah nak jadi pe?"
tym tu,,term yang aku ,fina n apis tau=jurutera....name pun duk UTM kan...engineering school..=p
pastu kami tige2 pakat nak jadi jurutera....hahaha....ni la cite2 first aku.......

cite2 ni kekal lame gak....tak penah aku ubah cite2 aku
sampai la aku form4......
baru aku nak tukar cite2 aku....
aku nak jadi:
1.doctor...~dentist~
walaupun aku takot darah....
aku cube try test berani2 tengok darah....i've tried my best....then aku da kurang mabuk darah....
sebab....
aku nakkkkkkk sangat jadi doctor
tapi aku tak nak ade 'on call'....tetibe kene keje malam2 bile ade emergency....
risau gak kalo tak terbangun....
but then aku yakin sangat mase tu yang dentist tak de 'on call'...hahaha~
so,,sebab tu la aku nak jadi dentist..huhu

2.businesswoman...jual goreng pisang
ntah camne...
aku memang minat bisnes2 ni.....aku nakkk sangat ade company sendiri....at least kedai r kan..huhu....so,mybe sebab tu aku tercampak kat UTP ni ngn cos business information system kan... ade gak la perkataan business kat name cos aku tu kan......dekat2 dah tu ngn cite2 aku..hoho

3.model
aku nak jadi model??hahahahahahaha.............
cambes je jadi FOTOGEDIK
correction:aku ngn ummu besfren aku pernah berangan nak jadi model...hahahahahaha
bile bosan,,
salu berangan nak masuk pencarian dewi remaja yang kat majalah remaja...
tapi  ummu bagi cadangan untuk masuk dara.com....mengarot punye cite2.....
tapi kan...
 ummu dah jadi model dah pun....die come takpe la...=)
at least die dapat capai cite2 kami..hahaha..terbaik lah ummu!
kalo x silap,, kami turut berjaye mempengaruhi iqhwaniah&fatin farhana&maiza untuk same2 ade cite2 mengarot tersebut!





so,,pe yang aku akan jadi besar nanti ek?
dah la ikut system semester baru UTP,,aku n bdak2 batch aku akan intern tahun depan........kire intern cam keje la kan......praktikal
waaaaaaaaaaaaaaaaa
baru 20.....patutnye aku intern 2 thun lagi....
tapi....
ikut system baru universiti ni.........
dicepatkan.....bulan 9 2011 dah intern
OMG,,tak dapat bayang camne aku bile dah start praktikal..start keje la kan....
mesti gelabah berlari g keje pagi2 sambil pegang high heel sbb bgn lambat!!

nad yang mesti pakai segak2 dgn cite2 nak ngorat ceo,
yusaira yang mesti jangok punye...mesti come mek ni ...hehe~
roisah yang dah jadi maced tapi cube2 tngk kamen raider kat opis,
ika yang comel pakai kemeja bunge2 g opis
aci yang try usha opisgirl n bos(kalo pompuan r)
syaba yang pegi keje ngn rantai gigi beruangnye...hehe~
n ramai lagi yang aku,nad n roisah try bayang..haha~

harap dapat teruskan hidup kat UTP dengan system baru yang hectic gilo....3 sem 1 tahun......cuti semester untuk sem 1 n 2==1 minggu je.... sem 3 cuti 4 bulan...pelik gile r system ni...huhu~
lantak r...aku ikut je...haha~

esok ade test programming....tapi aku rse nak menulis......=p
k,bye

4 ulasan:

  1. hahaha..babi..bile pulok aku nk jd model??hahahahha

    BalasPadam
  2. boooooooo...mu mmg nak jadi model pon ngek!
    jgn wat2 x ingt ok...mu ngn aku berangan pas spm nk msuk pencarian gadis remaja ngn dara.com...hahahaha

    BalasPadam
  3. ak pnah dgar sal dara.com tu..
    tp ak ta pnah ag berangan jadi model..
    cume berangan nk jd backup dancer britney spears jew..
    kah3..
    pasan glew..

    BalasPadam
  4. "tapi aku tak nak ade 'on call'....tetibe kene keje malam2 bile ade emergency....
    risau gak kalo tak terbangun...." --->mmg kuat tidor ni.jupe kul 6ptg aritu pon muke ngatuk lagi hahaha

    BalasPadam