Ahad, 19 Jun 2011

lunar eclipse 16Jun 2011

=)
tahun ni hidup aku lebih dekat dengan bulan berbanding bintang
dah jarang perhatikan bintang....buruj
entah nape.....
aku tak tau...
n recently,for my very first time in life.....i watched lunar eclipse!
SubhanAllah!
i'm sooooooooo excited coz this is really my first time....
n sebab gerhana bulan tu cantik
bukan senang nak tengok...nasib baik dapat tau ade gerhana dari kawan2=)
thanks kawan2!


unik n cantik kan ciptaan ALLAH=)


n last sem(dis year gak), aku nampak moon ring.........
yang ni lagi sangat amat sugguh cantik!
rase nak masuk je dalam moon ring tu......
sekitar bulan ade ring yang bercahaya....
macam ni


aku nmpak moon ring ni tym jalan2 kat v3.....
CANTIK!
terduduk sorang2 kat court V5 setengah jam tengok mende ni


hurm, aku nak dekat dengan bintang macam dulu2
sama macam aku dekat dengan bulan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan