Ahad, 10 Julai 2011

Hobi saya

Pada waktu lapang, saye sangatt suke dan cubit pipi baby
terutama baby yang comel,suke gelak dan gemok...
itu memang ciri2 fevret saye.
tak kisah la die baby yg kecik lg atau dah boleh berjalan,merangkak,meniarap
tak kisah
asalkan mereka mempunyai ciri2 fevret saye
saye ulang sekali lagi
1.comellllll
2.gemok
3suke gelak
4.segak dan kemas




bukan aku nak diskriminasi baby lain yg xde ciri2 ni
tapi mmg aku minat sket baby2 yang camni
time adek aku, muzakkir skolah tadika dulu ade sorg baby comel pipi buah mangge.
name die Ihsan
ari2 die anta abang die g tadika
dan ari2 jugak aku g tadika anta muzakkir sbb nak jumpe die
comel!

oke..ni calon2 baby pilihan minggu ni(undi ye)


ni baby yg aku jumpe kat convo fair 2 tahun dulu..name die amar..ingt lagi..comel gilos! besar nanti mesti hemsem..tapi sekarang pun mesti da besar budak ni


yang ni pulak sepupu aku..akil...ni gambar die mase die baby sket..skrg da bole jalan..dah 3 tahun kot..die ni sangat comel dan ade mata besar!


yang muke terperanjat ni lak anak kawan mak aku....tu nenek die tengah pegang..
tapi kalo tengok real,,memang comelll....suci je muke...ye la..baby kan..oh,satu lagi,name die Darwisya



yang muke korea ni lak name die aliff firdaus..anak kepada sepupu aku..........yang ni aku geram gile...comel dan gemok sangat...harap2 nanti dapat anak comel cam ni...aminnnnnnnn=)





t

1 ulasan: